قلب و عروق

عوامل موثر در چاقی چیست؟
۱۳۹۹-۰۷-۲۹

عوامل موثر در چاقی چیست؟

اغلب انسان‌ها در طول زندگی خود حداقل یک بار وضعیت چاقی و اضافه وزن را تجربه کرده‌اند. چاقی می‌تواند منشا عوارض گوناگون برای بدن باشد. بیماری‌های قلبی و دیابت در صدر فهرست عوارض چاقی قرار دارند.

آیـــا مشکـلات ژنـتــیکی قلب به کرونا مربوط می شود ؟
۱۳۹۹-۰۷-۲۷

آیـــا مشکـلات ژنـتــیکی قلب به کرونا مربوط می شود ؟

بر اساس مطالعه ای که روی بیش از ۷ هزار بیمار انجام شد، مشخص شد که افراد متولد شده با نقص قلب کمتر از حد انتظار خطر ابتلا به علائم متوسط یا شدید کووید ۱۹ را داشتند...

چربی خون بالا و علائم آن چیست؟
۱۳۹۹-۰۶-۲۶

چربی خون بالا و علائم آن چیست؟

در زندگی‌های پرمشغله امروزی، توجه افراد به سلامت خودشان بسیار کمتر شده است. نتیجه آن افزایش بیماری‌هایی است که ممکن است علائم ظاهری خاصی نداشته باشند و تنها زمانی متوجه وخامت موضوع شویم که به دکتر برویم

اطلاعات دارویی|آسپرین
۱۳۹۹-۰۶-۲۳

اطلاعات دارویی|آسپرین