واکسن آنفولانزا

آنفولانزا در زنان باردار
۱۴۰۰-۰۱-۱۴

آنفولانزا در زنان باردار

بیماری آنفولانزا در زنان باردار در مقایسه با زنان دیگر ممکن است عواقب وخیم‌تری به جا بگذارد. تغییراتی که در دوران بارداری در سیستم ایمنی، قلب و ریه‌های زنان باردار رخ می‌دهد

علائم و نشانه های آنفولانزا چیست ؟
۱۳۹۹-۱۲-۲۹

علائم و نشانه های آنفولانزا چیست ؟

آنفولانزا یک عفونت تنفسی بوده که به واسطه ویروس آن ایجاد می‌شود. نشانه‌های آنفولانزا شامل تب و لرز، سرفه کردن، گلودرد، آبریزش یا گرفتگی بینی و ...

پنومونی یا ذات الریه چیست؟
۱۳۹۹-۱۲-۰۵

پنومونی یا ذات الریه چیست؟

ذات الریه یا سینه پهلو را می‌توان عفونت در یک یا هر دو ریه دانست که سبب پر شدن کیسه‌های هوایی از مایع یا چرک شده و باعث بروز علائم سینه پهلو در شخص مبتلا می‌شود.

همه چیز درباره محدودیت های کرونایی از یک آذر 99
۱۳۹۹-۰۹-۰۱

همه چیز درباره محدودیت های کرونایی از یک آذر 99

شهر تهران روزهای سختی را سپری می کند. با تصمیم ستاد ملی کرونا، پروتکل‌های جدی‌تری از ابتدای آذرماه به مدت ۲ هفته اجرایی خواهد شد که این بار علاوه بر جدیت و استمرار محدودیت ها به جای استان ها شهرها مبنا قرار گرفته اند و محدودیت ها شهر به شهر و بر اساس رنگ بندی زرد، نارنجی و قرمز اعمال خواهد شد.

چگونه در خانه سرماخوردگی خود را درمان کنیم ؟
۱۳۹۹-۰۷-۱۰

چگونه در خانه سرماخوردگی خود را درمان کنیم ؟

امسال زمستان سختی پیش رو داریم. سرماخوردگی و آنفلوانزا یک طرف وکروناویروس از یک طرف دیگر.اوضاع به قدری استرس‌آور شده است که یک سرفه یا عطسه ساده هم لرزه بر اندام می‌اندازد

واکسن آنفولانزا در بارداری
۱۳۹۹-۰۶-۳۰

واکسن آنفولانزا در بارداری