وبلاگ و اخبار

آیا رابطه جنسی و کاهش وزن در خانم‌ها و آقایان به یکدیگر مربوط هستند؟
۱۴۰۰-۰۱-۱۴

آیا رابطه جنسی و کاهش وزن در خانم‌ها و آقایان به یکدیگر مربوط هستند؟

برای همه ممکن است سوال پیش بیاید که آیا رابطه جنسی بر کاهش وزن اثر می‌گذارد یا خیر؟ جواب این سوال مثبت است. زندگی بهتر جنسی ممکن است راهی لذت بخش برای کاهش وزن باشد.

سیستم ایمنی بدن در دوران قاعدگی چگونه عمل می‌کند؟
۱۴۰۰-۰۱-۱۳

سیستم ایمنی بدن در دوران قاعدگی چگونه عمل می‌کند؟

بسیاری از خانم‌ها با استفاده از نشانه‌هایی که در دوران قاعدگی خود مشاهده می‌کنند بر این عقیده‌اند که هورمون‌های جنسی از قبیل استروژن و پروژسترون و تستوسترون بر روی سیستم ایمنی آن‌ها در دوران قاعدگی تاثیر می‌گذارند.

‌کهیر و راه درمان آن چیست؟
۱۴۰۰-۰۱-۱۱

‌کهیر و راه درمان آن چیست؟

‌کهیر یک بیماری شایع پوستی است که ممکن است در هر سنی از نوزادی تا بزرگسالی رخ دهد. تحقیقات نشان ‌می‌دهد که حدود 20 درصد از افراد در طول عمر خود این بیماری پوستی را تجربه ‌می‌کنند.

تغذیه سالم چیست؟
۱۴۰۰-۰۱-۰۴

تغذیه سالم چیست؟

یک رژیم غذایی خوب برای سلامتی مهم است و می‌تواند به ما کمک کند احساس بهتری داشته باشیم به جز شیر مادر به عنوان غذایی کامل برای نوزادان، هیچ غذایی به تنهایی حاوی تمامی مواد مغذی ضروری بدن برای سالم ماندن نیست.

علائم و نشانه های آنفولانزا چیست ؟
۱۳۹۹-۱۲-۲۹

علائم و نشانه های آنفولانزا چیست ؟

آنفولانزا یک عفونت تنفسی بوده که به واسطه ویروس آن ایجاد می‌شود. نشانه‌های آنفولانزا شامل تب و لرز، سرفه کردن، گلودرد، آبریزش یا گرفتگی بینی و ...

دلایل و راه‌های درمان بوی بد دهان
۱۳۹۹-۱۲-۲۸

دلایل و راه‌های درمان بوی بد دهان

مشکل همه گیر بوی بد دهان با نام پزشکی هالی‌توزیس halitosis به دلیل عادت‌های بد در مراقبت از دهان و دندان اتفاق می‌افتد و آن را می‌توان نشانه‌ای از بیماری‌های دیگر دانست.

• صفحه ۴ از ۳۵
  • نتایج : ۲۰۹