وبلاگ و اخبار

رژیم گیاهخواری و انواع آن
۱۳۹۹-۰۷-۱۰

رژیم گیاهخواری و انواع آن

به مناسبت روز جهانی گیاهخواری تیم دکترسی این مطلب رو به گیاهخواری و انواع آن اختصاص داده در ادامه با ما همراه باشید .آکادمی تغذیه و رژیم غذایی (AND) میگوید که رژیم های وگان، لاکتو اوو-وجترین که به خوبی برنامه ریزی شده باشند

چگونه در خانه سرماخوردگی خود را درمان کنیم ؟
۱۳۹۹-۰۷-۱۰

چگونه در خانه سرماخوردگی خود را درمان کنیم ؟

امسال زمستان سختی پیش رو داریم. سرماخوردگی و آنفلوانزا یک طرف وکروناویروس از یک طرف دیگر.اوضاع به قدری استرس‌آور شده است که یک سرفه یا عطسه ساده هم لرزه بر اندام می‌اندازد

عفونت ادراری در کودکان و راه های جلوگیری از آن
۱۳۹۹-۰۷-۰۹

عفونت ادراری در کودکان و راه های جلوگیری از آن

کودکان در سال‌های ابتدایی عمر خود ممکن است دچار بیماری‌ها و عفونت‌های مختلفی شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سرماخوردگی و عفونت‌های تنفسی دیگر اشاره کرد

توصیه های جدی در مورد قرص متفورمین و لاغری
۱۳۹۹-۰۷-۰۸

توصیه های جدی در مورد قرص متفورمین و لاغری

متفورمین (Metformin) دارویی مشهور در بین بیماران دیابتی است و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. اما تحقیقات جدید نشان داده که داروی متفورمین و تاثیرات آن در لاغری، رابطه مستقیمی با سبک زندگی افراد مبتلا

درمان قطعی دیابت یا کنترل دیابت؟
۱۳۹۹-۰۷-۰۸

درمان قطعی دیابت یا کنترل دیابت؟

واقعیت این است که هیچ درمان قطعی برای دیابت وجود ندارد. در کل دیابت نوع 1 (نوجوانان یا نیازمند به انسولین) یا دیابت نوع 2 (مبتلایان بزرگسالان) هرگز از بین نمی رود. در کل دیابتی های عزیز نگران نباشید

پوکی استخوان و دلایل مبتلا شدن به آن چیست ؟
۱۳۹۹-۰۷-۰۷

پوکی استخوان و دلایل مبتلا شدن به آن چیست ؟

شرایطی که در آن استخوان‌های بدن فرد مثل سابق متراکم نیست و به راحتی شکسته خواهند شد را پوکی استخوان می‌گویند، اما علت پوکی استخوان چیست؟ همچنین علائم پوکی استخوان چگونه ظاهر می‌شود؟

• صفحه ۴ از ۱۸
  • نتایج : ۱۰۳