وبلاگ و اخبار

انواع حساسیت‌های پوستی را بشناسید
۱۳۹۹-۱۲-۱۲

انواع حساسیت‌های پوستی را بشناسید

لمس بعضی از گیاهان باعث ایجاد حساسیت خواهند شد و یا مصرف بعضی از مواد غذایی و داروها باعث ایجاد کهیر و خارش می‌شود. بیماری‌هایی مثل سرخک و آبله مرغان هم می‌توانند سبب بروز حساسیت‌های پوستی شوند.

خشونت علیه زنان
۱۳۹۹-۱۲-۰۶

خشونت علیه زنان

خشونت در شرایط و اشکال متفاوت ایجاد می‌شود و می‌تواند زنان، کودکان، میانسالان را درگیر کند. یکی از مهم‌ترین انواع آن، خشونت علیه زنان است که شامل خشونت جنسی، خشونت اقتصادی، روانی و... بوده که آثار مخربی بر روح و روان بانوان باقی می‌گذارد.

پنومونی یا ذات الریه چیست؟
۱۳۹۹-۱۲-۰۵

پنومونی یا ذات الریه چیست؟

ذات الریه یا سینه پهلو را می‌توان عفونت در یک یا هر دو ریه دانست که سبب پر شدن کیسه‌های هوایی از مایع یا چرک شده و باعث بروز علائم سینه پهلو در شخص مبتلا می‌شود.

بهترین زمان خوردن شام برای لاغری چه زمانی است؟
۱۳۹۹-۱۱-۲۹

بهترین زمان خوردن شام برای لاغری چه زمانی است؟

شام دیرهنگام باعث افزایش وزن و بالا رفتن سطح فشارخون می‌شود که این بدون در نظرگرفتن کالری غذاهاست.شام خوردن دیرهنگام، در مقایسه با شام خوردن زودهنگام، باعث تقریبا 20% قند خون بالاتر و کاهش چربی سوزی تا حدود 10% می‌شود.

بیماری صرع، علائم و راه های درمان و کنترل آن چیست؟
۱۳۹۹-۱۱-۲۰

بیماری صرع، علائم و راه های درمان و کنترل آن چیست؟

صرع یک بیماری مزمن غیرواگیر از مغز است که افراد را در هر سنی درگیر می کند که حدود 50 میلیون نفر در سراسر جهان به آن مبتلا هستند. این ویژگی با تشنج های مکرر ، که دوره های مختصر حرکت غیر ارادی است

بیماری انسفالیت و روش درمان آن
۱۳۹۹-۱۱-۱۸

بیماری انسفالیت و روش درمان آن